חפש

קבלת פני התייר

משרד התיירות פועל לקידום וייעול קבלת פני התייר​

לקידום וייעול תהליכי העבודה של מנהל תקינה תפעול ואיכות השירות, בשירות לתייר באמצעות סוכני הנסיעות, להלן פירוט סל השירותים המוצעים :

 

1. קבלת פני קבוצות תיירים בנתב"ג
טיפול בקבוצות איכות בכניסה לארץ לפי בקשת מארגני קבוצות, ראשי קבוצות וארגונים שונים בארץ. הקבוצות יתקבלו ע"י נציגי לשכת התיירות בנתב"ג.

2. הענקת תעודות הוקרה ותעודות צליין 
תעודות הוקרה שמיות בחתימת שר התיירות במגוון שפות : אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, רוסית, סינית ויפנית.
 
תעודות צליין בחתימת שר התיירות  וראש עיריית ירושלים בשפות : אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, רוסית, נורווגית, הולנדית, פינית, יוונית, הונגרית, גיאורגית, בולגרית, פולנית, צ'כית ורומנית.
 
יוענקו ע"י משרד התיירות לפי בקשת מארגני הקבוצות.
 
3. מפגש עם קבוצות
לתאום הענקת התעודות ע"י נציג של משרד התיירות, אשר יעניק את תעודות ההוקרה בשם שר התיירות, יש לפנות לגב' עמליה אלכסנדר טל' 02-6664358 או בדואר אלקטרוני amaliaa@tourism.gov.il
 
 
4. בר / בת מצוות
מנהל תקינה תפעול ואיכות השירות מנפיק תעודות בר/בת מצווה, לתיירים המגיעים ארצה במסגרת טיולי בר / בת מצווה עם בני משפחותיהם.

טקס שיערך לכבוד הנערים והנערות ישאיר בהם ובבני משפחותיהם רושם עז על המדינה שילווה אותם כל ימי חייהם. יש למלא את הטופס המצורף, בקישורית הבאה, ולשולחו בדואר האלקטרוני מינימום שבועיים לפני האירוע. 
 

 
לבירורים בנושא בר / בת מצווה ניתן לפנות לגב' נעמי רוזנברג בטל' 02-6664354 או בדואר אלקטרוני Naomir@tourism.gov.il. 

​5. תכנית לעידוד תיירות יומית לישראל של נופשים באזור סיני ותורכיה
במסגרת שיתוף פעולה שמקיים משרד התיירות עם משרד הפנים עם וסוכני הנסיעות בישראל, הוחלט להרחיב את העבודה המשותפת ולפנות לקהל התיירים הזרים השוהים באזור סיני ותורכיה.
מבדיקה ראשונית, התברר כי קיים פוטנציאל גבוה לביקורים של נופשים זרים המגיעים לאזור טאבה, נואיבה והאזור שאינם נכנסים לישראל מסיבה זו או אחרת.
מטרת התכנית היא לעודד תיירות של אזרחים זרים לתוך ישראל אף אם מדובר בביקורים קצרים ובלתי מתוכננים, מה שיכול לסייע הן לענף התיירות והן לענף הכלכלה
כחלק מהתכנית, אשר החלה בפברואר 2007 הוחלט לאפשר להם ביקורים יומיים בתוך ישראל, תוך הקלה בהליכי אישורי הכניסה והביקור.
ההקלה תיעשה באמצעות אישורים מיידים של הבקשות ובמסגרת קבוצות תיור מאורגנות. התיירים צפויים להגיע לאילת, לים המלח, לירושלים, לנצרת.
 
סוכנים המעוניינים בפרטים בטפסים יכולים לפנות למשרד הפנים, לטלפון: 6294884 02
 

6. צה"ל – שיתוף פעולה
  • ביקור בבסיסי צה"ל
  • הרצאות ופגישות עם נציגי צה"ל

 

קבוצות המגיעות ארצה, יהודים ונוצרים כאחד, מוצאות עניין רב בביקורים בבסיסי צה"ל .
לקבוצה מתלווה קצין ליווי הנותן הסברים מהנעשה במקום. נוסף על כך, ניתן לקבל הרצאות והסברים על המצב הצבאי והגיאופוליטי בארץ ידי גורמים צבאיים.
דובר צה"ל ערוך לבקשות מסוג זה וברשותו מאגר מרצים מנוסים.
בקשה לביקור בבסיס צה"ל יש להפנות בהתראה של חודש ימים מראש.

פניות בנושא יש להעביר לגב' נעמי רוזנברג טל': 02-6664354 או בדואר אלקטרוני Naomir@tourism.gov.il.

7. יציאה מהארץ
סיוע לקבוצות תיירים בנתב"ג באמצעות דיילי משרד התיירות.
הבקשות בנושא יציאת הקבוצה מן הארץ  נעשות באמצעות הקישורית שהוזכרה בסעיף 1.  את הבקשה יש להעביר אלינו לפחות שבעה ימי עבודה  לפני מועד הטיסה המתוכנן.

סיוע לבודדים אשר מוכרים ע"י המשרד או ענף התיירות.
אם אלו אורחים רשמיים , או גורמים המעורים והמעורבים בהבאת התיירים ארצה, כמו סוכנים , אנשי כמורה ומנהיגים בכל הרמות.
הם יזכו לטיפול מקל וחריג, בתנאי  שלנציגי המשרד או הענף יש ידע רחב על פעילותם ומטרת הביקור שלהם בארץ.
 
הנהלת מסופי הגבול מבקשת מהסוכנים לדווח מראש על כל קבוצת תיירים, שאמורה להכנס לארץ או לצאת ממנה דרך המסוף, זאת על מנת להערך מבחינת כוח אדם - מצ"ב טופס דיווח.
דיווח מראש יכול לקצר את זמני ההמתנה ולהקל בכך על התיירים.


לקבלת מידע נוסף אנא פנו למוקד "קבלת פני התייר:

גב' נעמי רוזנברג - טל' 02-6664354
 
גב' עמליה אלכסנדר - טל' 02-6664360
 
תגובות הערות בנושא שירותי מינהל המוצר התיירותי ניתן להפנות לננסי שדלז
טל' : 02-6664365  או בדואר אלקטרוני  nancys@tourism.gov.il 
תפעול ותקינה